Własna szkoła językowa i franczyza
Czy warto prowadzić szkołę na licencji?
Korzystasz z metody franczyzowej lub rozważasz wprowadzenie jej w Twojej szkole językowej?
Zastanawiałeś się, czy rzeczywiście jest Ci ona potrzebna?
Nie wolałbyś równie dobrych materiałów i podobnych korzyści, lecz bez umów i licencyjnych zobowiązań?
Jeśli masz chwilę, zerknij na rozwiązanie, które ułatwi Ci podjęcie decyzji.

Prowadź szkołę językową opartą na metodzie nauczania bez franczyzy.

Pragniemy zainteresować Cię możliwością prowadzenia nauczania języków angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego i włoskiego z wydawnictwem ELi, profesjonalną marką edukacyjną z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem dydaktycznym, obecną w ponad osiemdziesięciu krajach świata.
Oddajemy do Twojej dyspozycji gamę metod nauczania dla maluchów, dzieci i nastolatków z bogatą obudową dydaktyczną, multimediami, narzędziami cyfrowymi i wsparciem metodycznym, zachęcając Cię do przetestowania ich przez miesiąc w Twojej szkole!
Jeśli Ci się spodobają, porównaj ich ceny z kosztami tak zwanych licencjonowanych metod.
Kluczowe cechy metod nauczania ELi
Od strony dydaktycznej

- przygotowane są wyłącznie przez sprawdzonych autorów i metodyków z wieloletnim doświadczeniem,
- bazują na najnowszych badaniach i odkryciach z dziedziny glottodydaktyki,
- wykorzystują techniki nauczania angażujące inteligencje wielorakie, sferę motoryczną oraz sensoryczną młodego człowieka,
- oferują bogactwo aktywności typu role-play, drama, czy storytelling oraz ćwiczeń bazujących na opowiadaniach, wierszykach i piosenkach,
- zanurzają ucznia w autentyczne sytuacje komunikacyjne i aspekty kulturowe języka,
- harmonijnie rozwijają wszystkie obszary kompetencji językowych (reading, listening, speaking, writing),
- wsparte są wideo szkoleniami, pomocą metodyczną i wsparciem technicznym dla lektora.
Od strony rozwojowej

- dbają o harmonijny rozwój malucha, dziecka i nastolatka,
- posługują się treściami o inkluzywnym charakterze, przy pomocy języka i ilustracji wolnych od uprzedzeń i stereotypów oraz wyrażających poszanowanie wobec innych (Projekt Equilibrium),
- kształtują w dzieciach i nastolatkach postawy zbieżnych z realizacją Celów Zrównoważonego Rozwoju 2030 (Projekt Agenda 2030).
Od strony praktycznej

- oferują bogactwo zharmonizowanych narzędzi i zasobów cyfrowych dla nauczyciela i ucznia, w tym platformę do pracy z treściami edukacyjnymi metody, środowisko wirtualnej klasy, moderację pracy uczniów i repozytorium darmowych ćwiczeń,
- umożliwiają prowadzenie zajęć w formie tradycyjnej w klasie z wykorzystaniem podręczników klasycznych lub/i przy pomocy tablicy interaktywnej, a także w formule zdalnej i mieszanej,
- są wolne od umów i zobowiązań licencyjnych,
- są korzystne cenowo.
Identyfikacja wizualna i rozpoznawalność Twojej szkoły
Marka franczyzy stanowi istotny element identyfikacji wizualnej Twojej szkoły?
Świetnie, rozpoznawalność jest bardzo ważna. ELi to znana, budząca zaufanie, międzynarodowa marka edukacyjna, istniejąca na świecie od blisko 50 lat. W Polsce obecni jesteśmy już od 20 lat.
Współpracując z nami otrzymasz możliwość umieszczenia w materiałach marketingowych Twojej szkoły logotypu wydawnictwa ELi oraz brandu wybranej przez Ciebie metody nauczania.
Twoim znakiem jakości będzie więc marka ELi, za którą stoją doświadczeni metodycy oraz dziesiątki tysięcy użytkowników na świecie.

Podsumowując
- Otrzymujesz do dyspozycji pakiet materiałów i wsparcie podobne do tych oferowanych przez franczyzodawców.
- Masz swobodę, gdyż nie wiąże Cię żadna umowa, ani konieczność współpracy na wyłączność.
- Firmujesz swoją działalność znaną marką edukacyjną potwierdzającą standard jakości nauczania.
- Reklamując Twoją szkołę możesz posługiwać się materiałami marketingowymi ELi.
